fredag 31 maj 2013

Första doppet . Underbara sommar . Vänner . God mat . Sista skoldagen .


Hejhalå! Åå, underbara sommartiid!! Igår blev det bekräftat att jag kommit med i årets distriktslag. Vi hade match mot Tammerfors distriktslag som slutade 3-3. Vi spelade riktigt bra tycker jag, med tanke på att vi bara spelat med varann i några månader!

Idag var 8:ans sista skoldag för hela livet avklarad!! Eller ja, skoldag & skoldag. Vi samlades hela skolan vid Sandö halv 10. Min klass gick först på en timmes promenad! Huhhu vilken hetta! Menmen man ska inte klaga ;) Åt sedan en tallrik pyttipanna & efter det hoppade jag i havet första gången för i år! Det var så underbart härligt & svalkande, men ändå riktigt varmt med tanke på hur tidigt på sommaren det är! Cyklade iväg till fotbollsplan lite senare, där vi mötte 9:orna i en match. Glad & svettig cyklade jag tillbaka till Sandö o medan de andra åkte iväg stannade jag o några andra flickor & pojkar kvar på Sandö för att simma lite till o skratta o ha kul! Efter några timmar landade jag o Matilda hemma hos mig. Vi fixade ihop gottgott mellanmål som ni kan se på bilderna & pratade, solade o njöt av livet! Underbara sommar!

Imoron är det skolavslutning o efter det väntar 10 veckor ledigt!! Jippiii


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar