torsdag 23 januari 2014

Ett besked & en turenring


Hej fina ni!❤ 
Nu var det ett tag sedan jag bloggade senast, men jag har helt enkelt inte haft tillräckligt med tid. Ett besked jag fick under denna vecka var att jag kommer få tandställning i övre tandraden i slutet av Mars troligtvis. Som tur måste jag inte ha den längre än ca 6-7 månader, så jag kommer nog stå ut! 
Idag efter skolan hade jag o 3 andra från elevkåren ett kort möte med hem & skola. Om allting blir av så är det roliga planer vi har på gång. :) 
Nu är läxorna gjorda & jag ska börja packa det jag ska ha med till helgens fotbollsturnering i Piispala (samma ställe där vi hade lägerskolan). Direkt imoron efter skolan åker vi iväg o första matchen spelas på kvällen. Hem kommer vi på söndag, men tiden är ännu oklar!
Några tidsinställda inlägg ska jag försöka fixa ihop åt er.

Take Care


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar