onsdag 19 mars 2014

Konferencier & det lilla positiva med snö


Hejhej. Nästa veckas Onsdag är det en kulturkväll i skolan, då vi elever från 8 & 9:an kommer visa upp korta program från nåt av våra tillvalsämnen. Vinnaren av fototävlingen kommer avslöjas o så kommer man få höra några intervjuer med elever från skolan som deltagit i något evenemang. Jag kommer dansa tillsammans med min tillvalsgympa grupp. Dessutom har jag och Lotta blivit tillfrågade ifall vi vill vara konferencierer, och visst vill vi det! Så nu kommer det bli en hel del övning.
Annars då? Jo, livet rullar på som vanligt och jag njuter av stunden. Men snön...jag som trodde & hoppades på att vi skulle få en tidig vår i år, men så fel jag hade. Man kan ju välja att se det från den negativa sidan, men jag orkar inte lägga energi på det, så jag är bara glad att det har blivit lite ljusare igen om dagarna o hoppas på att det smälter bort igen så småningom. Så värst kallt är det ju inte heller, trots att det mer än gärna skulle få vara varmare. Mars är ju trots allt en vintermånad ;).
Nu ska jag packa väskan o åka iväg på fotbollsträning. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar