onsdag 16 april 2014

49 Frågor

1. Vad är klockan: 14.55
2. Fullständigt namn: Ronja Maria Strömvall
3. Ålder: 15
4. När är du född: 31.8.1998
5. Klass: 9E
6. När gick du upp i morse: 07.10
7. Dagens klädsel: Jeans & en tröja
8. Dagens smink: Mascara & ögonbrynspenna 
9. Favorit film: Taken, Slumdog millionaire, Arn och Titanic
10. Favorit låt: Anywhere for you - John Martin
11. Favorit mat: Tortilla



12. Favorit stad: Har inte varit till så många städer, men av de jag varit till så är det Stockholm
13. Favorit land: Grekland!



14. Favorit ämne i skolan: Jumppa
15. Senaste gången du grät: Idag på modda timmen då jag grät av skratt åt en film vi såg :)
16. Senaste gången du var i Göteborg: I somras



17. Senaste gången du var i Stockholm: Det var också i somras
18. Svart eller vitt: Vitt
19. Hund eller katt: Hund!



20. Blont eller svart hår: Blont
21. Har du blåa ögon eller bruna: Bruna
22. Choklad eller lakrits: Svårt val..måste nog ändå säga lakrits
23. Göteborg eller Stockholm: Stockholm
24. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt
25. Fanta eller Coca Cola: Fanta



26. Pizza eller kebab: Pizza alla gånger!
27. Randigt eller prickigt: Randigt
28. Antal glassar du ätit på en dag: Vet inte men många är det iallafall, hehe
29. Vem ska du träffa imorgon: Förutom de jag träffar i skolan så ska jag också träffa Toffe



30. Vad gör dig glad: Mina vänner, fint väder, min familj, resa & en bra träning!
31. Vad önskar du att du slapp göra: Stiga upp tidigt imoron..
32. Vad önskar du dig i födelsedags present: Det är länge dit, men en ny säng & ett par BetterBodies springtights skulle inte sitta helt fel!
33. Vad längtar du till: SOMMARLOV!!
34. Vad tycker du om dina betyg: Är nöjd över de jag har just nu, men jag är säker på att jag kommer sänka rejält den här perioden, tyvärr..
35. Färg på ditt hus: Vitt
36. Vilket år tar du studenten: 2017 tror jag?
37. Duschat idag: Nej, men ska göra det alldeles strax
38. Vad har du ätit idag: Ris&broiler till lunch och så hade mamma köpt en cupcake åt mej nu på eftermiddagen❤️
39. Vem kramade du senast: Felicia ❤️
40. Leva eller dö: Leva!
41. Antal personer du hatar: Ingen just nu :)
42. Vad vill du helst göra nu: Gå ut
43. Vad vill du ha nu: En kram :)
44. Vad ångrar du i ditt liv: Finns faktiskt inte så jätte mycket!
45. Vad är det bästa som har hänt dig: Mina vänner, familj & kusiner samt att jag vuxit otroligt mycket som person!
46. Antal gånger du haft minnesluckor: Inga.
47. Big Brother eller Paradise Hotel: Har aldrig sett Big Brother, så jag säger PH!
48. Senast du åt pizza: På söndagen
49. Vad är klockan: 15.17


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar