måndag 9 juni 2014

Bekännelser


- Jag älskar glass. Vilken sort som helst går ner, förutom HallonSaltlakrits!
- Jag funderar på att sluta fotboll efter att höstsäsongen är klar.
- Jag mår som bäst på resandefot. 
- Är jättetråkig och längtar massor efter att bli vuxen, ha ett jobb och ha en egen familj!
- När jag är på datorn har jag alltid upp samma 4 flikar samtidigt. FB, bloglovin, min blogg och youtube.
- Jag är en person som helst vill att allting ska vara planerat och organiserat på förhand.
- Jag älskar att gå runt barfota på somrarna.
- Mitt hår har växt sjukt mycket på den senaste tiden.
- Bland de äckligaste som finns är då personer har sandaler och tånaglarna är ovårdade.
- Min bikinirand från sommaren brukar synas året om.
- När jag blir riktigt arg slutar det alltid med att jag brister ut i gråt..
- Jag kommer få tandställning i augusti.
- Jag får jätte jätte lätt dåligt samvete över hur små saker som helst. Och jag hatar att vara i bråk med folk.
- Jag skiljer mig nog från de flesta ungdomar, jag är kvällstrött och morgonpigg.
- Jag blir lätt irriterad då det är åska i luften. Varför vet jag inte haha.
- Jag blir nästan fånigt glad då människor ger mig komplimanger :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar