söndag 8 juni 2014

Första löprundan på evigheter

Hejsan! Igår hade vi fotbollsmatch mot Kanu och vi tog hem vinsten med 3-0!! Kvällen tillbringade jag hemma hos Toffe med honom och några vänner. Det var riktigt trevligt och jag åt grillmat för första gången i sommar. :)

Hela outfiten kommer från Nike, förutom löparmbandet som kommer från SOC, och skorna som är av märket Brooks.


Idag har jag i princip spenderat hela min dag vid Sandö tillsammans med Toffe och några av hans vänner. Vi åkte också in via stan en sväng för att äta lite mäcken mat och årets första bollglass!

När jag kom hem drog jag direkt på mig springkläderna för att ta en runda i skogen. Nu är det jätte länge sedan jag var ute och sprang senast, så man kan minst sagt säga att det var på tiden. Det var verkligen så otroligt skönt och avkopplande efter denna helg. Nu är jag redo för en ny vecka. Gonatt fina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar