onsdag 4 juni 2014

Positivt & Negativt

Hejhej! Mitt sommarlov har börjat på bästa sätt. En kväll tillbringades vid YP, Jennie har sovit här en natt, jag "sommarjobbar" hos mommo & moffa och vädret har bara varit bra! 
Men så kommer det negativa. Avgasröret på min mopo har gått sönder, och också andra delar håller på lossna...Så typiskt att det ska hända just nu på sommarlovet. Den ska repareras på fredagen, så jag hoppas den är återställd om inte alltför länge.


Idag har jag varit till BeautyBay och så har Toffe varit här en sväng, innan jag åkte till läkaren för att se om jag har bihåleinflammation. Som tur visade det negativt, men jag fick trots allt några mediciner som ska få slut på min konstanta förkylning. Ikväll åker jag ut med mina vänner. Nu hoppas jag att sommarlovet fortsätter lika bra som de allra första dagarna. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar