tisdag 12 augusti 2014

Den första dagen som gymnasieelev


Det var en lite nervös Ronja som åkte hemifrån imorse. När jag kom till skolan släppte nervositeten och jag blev istället förväntansfull inför dagen. Nu är man yngst igen, o hittar inte riktigt i skolan. Om några veckor har man väl vant sig, men i början känns det förstås lite annorlunda. Jag tycker det verkar som en bra klass jag går i, 1a. Idag fick vi mest info och bekantade oss med skolan. Imorgon får vi mer info och så kommer vi ha en vanlig timme också. Det känns konstigt då inte alla ens vänner längre är i samma skola...Men det går nog. Man får träffas på fritiden istället :) Resten av dagen spenderar jag med Lotta, och mot kvällen skall jag även träffa Toffe. Ha en fortsatt bra Tisdag!


1 kommentar:

  1. Glömde att säga tack på mitt svar, du lyste verkligen upp min dag! Så tusen tack Ronja :)

    SvaraRadera