torsdag 4 juni 2015

En kväll med Matilda

Hej kära ni! :)


Igår efter jobbet åkte jag hem för att fixa tortilla, tills Matilda knackade på dörren. Medan vi åt planerade vi vad vi skall göra efter studenten. Det är lååångt dit ännu (2 år), men att planera skadar väl inte? Om det blir av så kommer vi åka på resa tillsammans, men det är en resa som kräver väldigt mycket förberedning så vi får se hur det blir med den saken! Men oj vad roligt det skulle vara om det skulle bli av. Det skulle definitivt bli en av mina allra bästa resor i livet med det perfekta sällskapet och den perfekta destinationen! Sedan avrundade vi kvällen med en "typisk flickfilm", nämligen Sydney White. Så mysigt!



Annars då? Jo, nu vet ni har jag äntligen fått ta bort min tandställning. Det var en överlycklig flicka som sprang ut från Malmögården med ett stort leende på läpparna igår!

Idag har jag jobbat från 11-17. Som bäst pågår Finlands största volleyboll turnering vid MTV, så det var verkligen full rulle hela tiden! Tog dock en kort break när jag åkte och tog emot en familj som skall bo i Toffes familjs lägenhet fram till söndag. 

Efter att nu ha varit smått förkyld denna vecka skall jag ladda om batterierna ikväll och försöka göra mig frisk. Puss på er, hoppas ni har det bra! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar