tisdag 16 juni 2015

Min tisdag


Hej på er som ännu kikar in här! Idag åkte jag in till stan på dagen för att sköta några ärenden och luncha med Lotta vid Fondis. Det var så trevligt och vi hade som vanligt en hel del att prata om eftersom det var ett tag sedan vi sågs senast. Hon är en sån fin vän.❤️

När några timmar flugit förbi körde jag till jobbet och jobbade i 4 timmar. Idag hade jag många kunder och bästa Matilda som höll mig sällskap, så långtråkigt blev det verkligen inte :)

När jag kom hem hade vi besök av våra Sverige bekanta och det var speciellt roligt att få se Emma!

Nu har de just åkt hem och jag skall börja gå och sova. Just nu är jag riktigt taggad på livet, ända som saknas är min kära pojkvän som befinner sig i USA i ännu 1 vecka. Men sen får jag äntligen krama om honom igen. Gonatt!❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar