måndag 17 augusti 2015

Dunder start på veckan


Hej finaste! Hade match igår i Siilinjärvi & där tog vi hem vinsten med 8-1. Såå härligt, och såå länge sedan jag haft så mycket energi till en match!! :) 


Idag började skolan 8:05 med engelska och fortsatte med matte & finska. 12:40 skulle jag ha slutat för dagen, om det inte vore för ett tutormöte som vi hade 14:15... Lite trist att man inte kunde åka hem, men tillsammans med Johanna & Karolina bestämde vi oss för att gå och köpa glass & sedan bänka oss nere vid Farosbryggan. Det var så otroligt underbart och sååå varmt!! Solen sken och vi pratade i mängder innan vi gick tillbaka till skolan. Den stunden var guldvärd, tack flickor ❤️. 


På eftermiddagen åkte jag hem via, och sedan iväg till stranden där jag och Rebecca bestämt träff. Vädret höll i sig och vi njöt som bara den! Många skratt fick man sig också som vanligt med den pinglan❤️

Gjorde för en stund sedan undan läxor, och nu väntar jag på att min pojkvän skall komma hit och mysa. Puss sköt om er, & ta vara på de fina dagarna❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar