söndag 23 augusti 2015

Vad har jag sysslat med?


Nu är jag tillbaka efter en hektisk vecka! Vad jag sysslat med kommer ni få ta del av nu: Under den gångna veckan har det blivit en hel del café besök med Karolina & Johanna. Vi har bl.a gjort upp grymma planer inför villaavslutningen som äger rum nästa helg!! 

En dag då både jag & Noora slutade kl.14 hade vi bestämt oss för att gå ner till Sandö. Vi simmade & solade i det underbara vädret ända tills det blev dags för mig att åka på träningar! 


På fredagen efter skolan packade vi ihop vårt pick & pack och så åkte jag, mamma & Toffe ut till Villan. Vi badade bastu, spelade kort, åt gott, simmade, solade, och bara njöt. På Lördag fortsatte vi i samma tempo, och fick bl.a besök av kusinerna som även de tagit sig ut till villan. 


Mot eftermiddagen åkte vi över till deras villa för att ta en premiärtur i deras nya båt, med destination Kalkskär! Åh vad det var härligt att åka båt! Jag hade glömt bort hur otroligt skönt och roligt det var!! När mamma skulle vara hopp-i-land-kalle föll hon ner i vattnet, hahaha det var så roligt, men som tur skadade hon sig inte alls! :) Kalkskär är ett ställe fullt med klippor varifrån man kan hoppa ner i vattnet. Det var helt enkelt underbart! När vi legat där i ett par timmar tog vi båten tillbaka till villan. På hemvägen från villan tog vi ett stopp vid Nabben för att äta pizza och hamburgare. Ett perfekt avslut på en fantastisk dag!!❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar