tisdag 29 september 2015

En ny grej och redo för vinter

Vilken dag det har varit idag! Åkte iväg på skolfotboll till Vöra från morgonen. Vi spelade 3 matcher varav 1 blev vinst & de 2 andra förlust. Kämpade gjorde vi i alla fall :)

På eftermiddagen var det dags för mig och Toffe att pröva på något nytt. Vi var på Hot Stone Massage vid Wasa Wellness. Det var nämligen det han fick av mig i 18-års present! Har läst mycket gott om det, så jag hade en del förväntningar, men trots det var det så mycket bättre än vad jag föreställt mig! Det var så himla avslappnande & skönt. Personalen var jätte trevlig och mån om en. Minsann något jag kommer göra om. Både jag och Toffe gick därifrån glada & nöjda!❤️


Hann även en sväng via stan före mamma plockade upp oss. Har suktat efter en mörkblå Peak dunjacka inför i vinter. Tycker de är så himla snygga & jag har varit otroligt nöjd med min höst/vår jacka därifrån. Idag slog jag till då jag såg att vinterkollektionen kommit in! Kunde inte vara mer redo för vintern!

Nu blir det gårdagens PH avsnitt, och efter det fortsatt läsning i min nya favorit bok, puss på dig!❤️


2 kommentarer:

  1. vilken super bra presentidé! Jag ha också länge vila testa hot stones massage, blev ännu mera sugen nu :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du har funderar på det rekommenderar jag dig verkligen att testa! Visst kan det vara ganska dyrt, men det är SÅ värt det! :)

      Radera