måndag 14 september 2015

Släktkalas & min förgylda måndag

Hej vackraste! Har din helg varit bra?

Matchen i lördags slutade i förlust. 2-1 blev slutresultatet... Nya tag nästa helg. Nu spelar vi om platserna 5-8!

Igår hade vi släktkalas för mig & Wilma. Det bjöds på väldigt god mat, trevligt umgänge och fin fina presenter. Så tacksam❤️ 




Idag har en ny vecka kickat igång. Den är full med program, som ni kommer få ta del av vartefter. :)
Idag hade jag en riktigt mysig eftermiddag med Johanna. Vi satte oss ner vid det nyöppnade caféet Raawka, för varsin smoothie och tjejsnack. Oj så tiden flög iväg! Jag älskar sådana stunder, då det känns som att man just satt sig ner och sedan har det plötsligt gått flera timmar. Johanna har jag på senaste tiden kommit allt närmare, och det är jag så glad för, hon är ju en sån fin person ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar