lördag 31 oktober 2015

Det vankas Halloween

Hej bästa du! Hur har din helg börjat?

Valde att koppla bort bloggen i två dagar då jag satt min tid & energi på skolan och lite träning. Nu har jag dock tid igen.

Toffe fick sitt efterlängtade körkort i Torsdags, så som ni kan ana har vi kört runt en hel del! Han kör så bra trots att han fick det för två dagar sedan, till skillnad från hur det kommer vara då jag får kortet... ;)


Igår var vi hemma hos honom, lagade tortilla och såg på Get Hard. Skrattar aldrig så mycket till någon annan film som till den. Rekommenderar den starkt om man vill se en komedi! :)



Idag åt vi sen frukost framför Prison Break och sedan skjutsade han hem mig.
Ikväll vankas det Halloween fest!! Faktiskt min första halloween fest någonsin. Vi skall börja kvällen hemma hos Rebecca med flickorna för att sedan dra vidare. Tror det blir en toppen kväll!


Stor kram❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar