torsdag 8 oktober 2015

Fördelar med att ha gympa om morgnarna


Hej på dig vacker! Allt bra? Idag började jag dagen med gympa kl.8. Det kan vara svårt att komma upp ur sängen så tidigt, men det går nog. Det som är skönt med att ha gympa på morgnarna är det, att man verkligen piggnar till och får energi för resten av dagen! Det gillas. 

Annars hade jag skoldag till halv 4, och efter det gick jag, Essi & Becca iväg till stammis stället på en fika. Jag & Essi tog bl.a. världens godaste kakaon. Seriöst, de var himmelska!

Ikväll skall jag packa det sista och imorgon efter 2 block bär det av! Aaah äntligen❤️

Ps. Idag publicerade Vasabladet en insändare skriven av mig, Karro och Becca. I den senaste samhällslära kursen fick vi i uppgift att i små grupper på något sätt, göra en påverkan i samhället. Vår grupp valde att skriva en insändare om att flytta fram sommarlovet med ca. 2-3 veckor. Om ni vill ha ett litet smakprov på den kan ni klicka här. Hela hittar ni i dagens Vasablad!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar