onsdag 28 oktober 2015

Friskluft & Gamla vänner


Hej vacker! Glad onsdag. Nu har vi kommit halvvägs till helgen. Idag hade jag endast två lektioner, vilket betyder att jag slutade redan vid 11. 

När jag kom hem bytte jag om till springkläder för att sedan dra iväg på lenkki. Det är jobbigt före man kommer sig iväg, men efteråt är det alltid lika skönt! Plus på köpet får man massa friskluft till skillnad från då man tränar på gymmet. Friskluft är något som är viktigt för mig. Därför försöker jag verkligen vistas utomhus en längre stund, mer eller mindre varje dag. Jag får så mycket mer energi, ork och positiva endorfiner av det! Nog om det. 

Nu skall jag byta kläder för att så småningom ta mig in till stan för att träffa Rebecca och Wilma. Oj vad roligt det skall bli efter att jag inte sett dem på flera flera veckor!❤️

Stor kram, hoppas du får en jätte fin dag!❤️


Ps. Kika in ikväll om du vill se mer bilder från vår resa till Rhodos.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar