onsdag 4 november 2015

Att läsa böcker och dagens program



Igår hade jag en riktigt lugn kväll med Toffe. Vi var hos honom, såg på film och på paradise hotel. Det var väldigt välbehövligt med en sån kväll.

Idag har jag haft en kort skoldag, så nu är jag hemma. Efter att jag skrivit detta inlägg skall jag försöka läsa lite i mina böcker. Vi har nämligen en bok som ska vara utläst om två veckor i engelska samt i modda. Puh, det är bara att kämpa. 

Jag tycker överlag att det är roligt att läsa böcker man fastnat för om man har tid. Då det kommer till skolan känns det mer som en stressig och jobbig sak, än något roligt och lugnande.

Jaja, i eftermiddag skall jag i varje fall in till stan för att träffa Veera och Noora över en kaffe. Därefter skall jag på ett Body Pump pass till gymmet! Trevlig Onsdag min vän❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar