måndag 9 november 2015

En föreläsning som kunde ha varit bättre


Nu lider denna måndag mot sitt slut. Försov mig, så min skola idag började 10.50. Det var väldigt skönt, fast man kanske inte riktigt skulle få säga det! ;) Efter två lätta timmar avslutades skoldagen med en föreläsning om nätmobbning. Tyckte man skulle ha kunnat göra den mycket intressantare med konkreta händelser osv. Nu var den bara fakta baserad. Det handlade i alla fall om ett ämne jag tycker är väldigt viktigt att man tar upp, men ack så hemskt.

Under kvällskvisten har jag varit med Matilda på ett BodyStep pass till gymmet. Svettigt och tungt, men dock inte så roligt eftersom att jag mådde illa hela passet igenom...

Nu skall jag äta upp min yoghurt och sedan söka mig till sängs. Hoppas du har det bra, och att din vecka börjat fint!

Stor kram❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar