torsdag 12 november 2015

Vattenparken - ingen höjdare

Resans sista dag åkte jag, Wilma och Toffe till en vattenpark! Det stod på deras hemsida att det var Europas största. Efter att vi åkt i ett par rutschkanor var vi minsann besvikna. Till ytan kunde det mycket väl stämma, men rutschkanorna var verkligen inget att hänga i julgranen. Det var ingen liksom kvalitet på dem. Vattenparken i Mallorca slog den här tusen gånger om.

Inget jag rekommenderar er att besöka i alla fall, så efter tre timmar åkte vi tillbaka till hotellet. Det var lika skönt det. Vi hängde vid polen med Enya och Amos resten av dagen, och på kvällen gick vi alla till favorit restaurangen, La Esquina, på middag. Ett perfekt avslut på en underbar resa!









Rhodos 2015 är något jag kommer minnas länge. Det var så roligt att få åka tillsammans med mina kusiner och deras familj. Och så var det underbart att Toffe kunde följa med. Jag hade verkligen ett huippu resesällskap med mig. Tack för det!❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar