torsdag 10 december 2015

Årets första pepparkaksbak


 Igår hade jag fullt upp hela dagen så bloggningen uteblev. På dagen hade vi återigen innebandy turnering. Vi gick ju vidare så igår spelades det om placeringarna 1-4. Vi kom tyvärr 4:de, men nöjda över vårat spel var vi trots allt! Igår fick vi också ut proven från prov veckan och jag är riktigt nöjd. Om man ser till mitt betyg så är det det bästa hittills i gymnasiet!

Idag har vi haft lucia övning i skolan. Imorgon gäller det. Vi kommer uppträda två gånger. Först för Lyskas elever och därefter för vår skola samt inbjudna föräldrar. Ser faktiskt framemot det! Annars har jag tillbringat eftermiddagen med Wilma. Vi var ute och gick, och så har vi bakat årets första pepparkakor! Det var på tiden. Nu skall jag lacka mina naglar och förbereda mig inför imorgon. Ta hand om dig. Kram ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar