torsdag 14 januari 2016

En förgyllande fika

foto: Anna



Hej världens bästa! Hoppas din dag varit fin ❤️

Jag var som vanligt i skolan från 8-14, men sedan stannade jag ännu en extra timme i väntan på Anna. Under den timmen fick jag undan min matteläxa vilket var skönt!

När Anna slutade gick vi till stammis caféet för en fika. Det var mysigt att sitta där inne och diskutera medan snön singlade ner från himlen. Massor av snö. Anna är en ny vän för mig. Vi har länge vetat vem den andra är osv, men inte förrän nu har vi börjat umgås mer på riktigt. Det uppskattar jag väldigt mycket, eftersom hon är en sån fin person! Vi har ofta djupa diskussioner om saker och ting.

Ikväll har jag inte gjort mycket mer än läst bloggar och mejlat lite. Snart, riktigt snart kan jag dela med mig av förändringen som kommer ske :)

Puss, sov gott fina du! ❤️



Ps. Glöm inte att kommentera föregående inlägg här.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar