måndag 16 februari 2015

Hektisk Måndag

Hejsan! Idag har jag haft fullt upp. Hade min första lektion klockan 9.30, så jag hann sova lite längre än vanligt vilket var skönt! Sista timmen var vi och skrinnade. Det var riktigt energigivande & passande med tanke på det strålande vädret och solen som sken! Efter en timme råkade Becca stuka sina fingrar ordentligt. Jag åkte med henne till akuten för att röntga dem, ihop om att det inte skulle vara någon spricka. Tack och lov slapp vi röntgen och allt allt annat, då läkaren sa att det var en vanlig vrickning. 


Jag hann bara komma in genom dörren förrän jag skulle iväg på nästa grej. Nämligen ett möte med Vifk. Vi diskuterade bl.a. marknadsföringen, vad man vill nå ut med till olika målgrupper, hur man kan locka fler åskådare till Vifks matcher och hur Vifk uppfattas av allmänheten. Det var ett riktigt intressant och givande möte! Nu får jag äntligen pusta ut för dagen och välkomna en alldeles ny vecka. Hoppas er vecka börjat på bästa sätt. Kram❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar