söndag 28 april 2013

Jyväskylä vänner - Shopping - Match

Hejhalo! Efter att vi vaknat & ätit en riktigt god frukost igår, fixade vi oss o var redo att ta bilen in till stan tillsammans med Anniina! Vi traskade direkt iväg till stadium. Jag hade planerat att köpa en longbord därifrån. Jag kan inte åka, men har absolut bestämt mig för att lära mig det i vår/sommar. Därför tänkte jag att det nu var ett bra tillfälle att köpa en, eftersom Anniina&Samuel är almost proffs på det, hihi! Vi besökte också ett kanon loppis här i Jyväskylä, därifrån jag sedan kom tillbaka med en riktigt snygg tröja! På eftermiddagen hade jag match. Vi mötte JyPk i ett väldigt rörigt spel, men trots det tog vi hem vinsten 3-1! Bra jobbat vifk! På kvällen fixade jag, Wilma, Anniina & Samuel ihop 2 grönsaksfat o lite dipp & sen startade vi upp Taken1 (lika bra&spännande varenda gång man ser den!)

En Riktigt Fin Lördag Med Saknade Vänner!❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar