torsdag 25 juli 2013

Finlands soligaste stad


Wow, vilken värme det varit idag! Jag, Rebecca o Wilma fick skjuts till Grönvik stranden mitt på dagen. Detta var typ min tredje gång i sommar som jag bara låg ner solade o simmade o njöt TREDJE GÅNGEN?!?! Detta gott folk, är vad vi kallar finsk sommar, haha! Nej, skämta!;)
Hade i alla fall ett par väldigt väldigt trevliga timmar med mina friendous!
Solen sken, ej ett ända moln på himmelen, närmare 25 grader, ingen blåst, mat o underbart sällskap. Kan det bli bättre ? Vi tog oss några simturer, o däremellan solade vi. LIVET.

Eftermiddagen tillbringades på fotbolls träning. Inte lika trevligt, med tanke på värmen! Puh..


I varje fall var det underbart skönt då pappa på hemvägen släppte av mig, Matilda & Wilma vid närmaste strand, så vi fick ta oss ett svalkande dopp med kläderna på, haha! Minns ni förra gången ? Sen promenerade vi hem i det fina kvällsvädret glada, nöjda o en gnutta våta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar