lördag 24 augusti 2013

Piispala Ungdomscentrum

Igår åkte bussarna från skolgården o7.15. Vi var på väg till Piispala på årskursresa! Det var lite annorlunda än vad jag tänkt mig, men lyckat blev det minsann! Vi fick mycket bättre klassfeelis under resan, o ja våran klass är så himla knäpp, haha, men överlägset bäst!❤














Våran klass började dagen med paddling. Jag paddlade tillsammans med fina Jennie! Det var riktigt roligt då det var så underbart väder & solen sken! Blöt blev man dock, hehe, men det gjorde ingenting då det torkade så snabbt!






Efter paddlingen var det dags för en hinderbana! Den var riktigt rolig!


Efter maten prövade vi ännu på bågskytte. Första gången i mitt liv som jag fick skjuta med pil & båge! Det var verkligen jätte roligt, o vilken kraft bågen hade!

Vi testade också på ekoskytte, elefantboll & rugby! Tyvärr har jag inga bilder därifrån. 

Bussresorna dit o hem var jätte roliga o man fick skratta rejält under dagen! 
Tusen tack till världens bästa vänner o klass!❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar