tisdag 5 november 2013

Jobb, träning, avslutning


Dagens arbete bestod av klippning. Jag klippte inte själv, utan såg på & försökte hänga med då Sandra klippte ihop de ca 40 minuters programmet som vi filmade igår till 5 minuter. Det är nog ganska svårt det där, när man måste klippa bort så mycket. Men jag tror & hoppas att det sist och slutligen blir riktigt bra! 

I eftermiddag har jag varit på ett RPV pass, samt haft en fotbollsavslutning på Dallas. Nu till nästa säsong kommer vi få 2 nya tränare, våran "gamla huvudtränare" slutar alltså. Dessutom har jag för mig att en hel del utav vårat eget lag kommer sluta i brist på motivation o annat. Men de 99:or som anses klara sig i B division 1, kommer flyttas upp till vårat lag, så helt utan lag blir vi tack o lov inte.

Imorgon är jag ledig. Fatta hur skönt (trots att jag trivs väldigt bra på min prao). I stället kommer jag jobba 4 timmar nästa veckas Lördag, då jag ska hjälpa till på BUU-dagen.

Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar