onsdag 25 december 2013

Julafton 2013

Julafton började för oss med en brunch hos våra kusiner i Smeba. 

 Det bjöds bland annat på tomtegröt, & i år var det mamsen som fick mandeln. :) 

Jag, Syrran & 2 fina kusiner

Hela släkten från mammas sida! (pappa tar bilden)


Mot eftermiddagen åkte vi till våra andra kusiners mommo & moffa där det vankades julmiddag.


När vi var mätta och belåtna spelade jag o Wilma ett spel tillsammans med Enya & Amos.

Sedan blev dags för KalleAnkas Jul och då åkte vi alla hem till kusinerna.
KalleAnkas Jul är en självklar tradition på julafton!

 Min underbart söta, lilla, glädjefyllda kusin

Mina två små 

Alla var på strålande humör! 

 Stämningen var hög i väntan på tomten!

 Alla var förväntansfulla...

Och då äntligen kom han: Finns det några snälla barn här? I år var det jag som agerade tomte. :)

Tillslut dansade vi en ringdans. Amos vågade krama tomten tillslut, men det var ännu för tidigt för att hålla honom i handen under dansens gång!;)

Här kan ni läsa om fjolårets julafton.

Jag är så otroligt glad och tacksam över dessa härliga människor som jag får vara omringad med. Jag är så glad över att alla i min släkt ger mig så otroligt mycket glädje. Tack för alla jätte jätte fina julklappar, jag uppskattar varenda en! 


2 kommentarer: