söndag 1 december 2013

Lucka nummer 1...


Rebecca! Becca lärde jag känna när vi började i samma klass i 1:an. Mamma o hennes mamma var goda vänner. Så småningom blev jag o Becca det likaså. Hon har en storebror, en storasyster o en lillasyster. Jag minns ännu första gången jag såg deras brödrost, man kunde rosta 4 bröd i den på samma gång. Jag tyckte det var jätte häftigt, eftersom man "bara" kunde rosta 2 i våran, haha! Vi lekte mycket tillsammans då vi var små. Jag kommer aldrig glömma våran frissa lek, hehe! Vi gick i samma klass i 1:an och 2:an & då var vi som godaste vänner. I 3:an hamnade vi på olika klasser, men trots det höll vi fortfarande god kontakt! Becca är den snällaste personen jag känner. Hon är så himlans snäll mot alla. Jag litar verkligen på henne o totalt älskar hennes klädstil! Rebecca är en underbar människa på alla sätt och vis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar