lördag 14 december 2013

Lucka nummer 14...


Hanna! Henne lärde jag känna i högstadiet. Hon har en tvillingsyster som heter Lotta. Hanna är en superduper sprudlande glad och genom trevlig flicka! Hon är jätte fin o utåtriktad. Det jag beundrar hos henne är hennes vilja. Hanna stammar. Det är inte alls så att man märker av det särskilt ofta, men ibland. Trots att hon själv är medveten om det höll hon tal på självständighetsfesten inför 790 människor. Hon övade på när hon skulle hålla paus o.s.v så att hon skulle slippa stamma under den tiden. Fatta vad modigt! Det är det jag älskar hos henne. Hennes vilja att göra saker trots att det ibland kan finnas hinder struntar hon i dem. Sån är hon Hanna. Underbar. Hon har väldigt mycket muskler & är super snabb. Hon bryr sig om andra & jag är så glad att jag fått lära känna henne!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar