måndag 16 december 2013

Lucka nummer 16...


Moa! Jag och Moa blev vänner i förskolan, men vi blev inte riktigt goda vänner förrän 5:an. Då började vi vara i samma "gäng". Moa har många smeknamn, Modar, Mos, Slev, Slevania och Modarito, hehe. Hon är alltid så öppen och pratsam. Moa är en av mina absolut absolut roligaste vänner. Nästan alla saker hon gör är så roliga, även fast det inte är meningen att de ska vara roliga! Hennes största idoler är Isac Elliot & Cody Simpson. Med Moa kan jag vara totalt mig själv. Minns du den där gången då du svimmade på timmen rakt ner i Emmas famn? Eller då alla sa "Men Moaa" då du gjorde något fel? Eller då du alltid kom in på våra slöjdtimmar & vi sa att du skulle flyga tillbaka med moafågeln till ditt mörka hål? Hahhah. Hon är så otroligt rolig, spontan, söt, snäll & omtänksam. Vi har bråkat ett antal gånger genom åren, men vilka vänner gör inte det? Moa kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta & alla borde ha en vän som henne! 



Och idag är det förresten hennes tur att fylla 15. Tusen gånger grattis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar