fredag 20 december 2013

Lucka nummer 20...


Alexander! Sassa föddes ett år efter mig, passligt till lilla-jul kom han till världen. Sassa och jag har alltid kommit bra överens och trivts tillsammans. Han lyssnar verkligen på det jag har att säga. Han har lärt mig att spela Playstation, så nu för tiden är det nästan alltid en del av det vi gör då vi är med varandra. Han spelar hockey, jag fotis, så båda tycker om att röra på sig. Vi brukar hoppa på trampolinen o spela fotboll tills vi är alldeles svettiga på somrarna. Och den legendariska leken vi alltid leker då vi är tillsammans alla fyra, jag, Wilma, Amanda o Alexander. Skrubbleken! Haha, oj så många minnen vi har därifrån. Men det som är så himla skönt med honom är det att jag också kan prata med honom o han förstår verkligen vad jag vill ha sagt! Sassa får mig alltid att skratta! :)


Amanda! De flesta kallar henne Nanna. Hon föddes 4 år efter Sassa. Amanda är super söt & väldigt väldigt snäll. Nanna är rolig och trots att hon är ganska många år yngre än mig kan vi prata om väldigt viktiga saker tillsammans! Hon är alltid fullproppad med energi o bär alltid, alltid ett leende på läpparna! Hon är också väldigt förståelsefull och pålitlig. Minns du alla  gånger du sovit över här o vi kollat på en riktigt bra fillm? Då hade du alltid på dej "jordgubben" ;). Och som jag även skrev med Sassa, alla gånger vi lekt "skrubbleken". När jag är med Amanda blir jag alltid påmind om hur det var att vara liten. Det är jag ju dock fortfarande, men att vara i lågstadie åldern. Problemen då kan se ut som världens största, men nu i efterhand småler man åt hur små de var. Amanda ger mig så mycket glädje! Det är underbart att ha en kusin som henne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar