lördag 8 februari 2014

Jag ska dansa natten lång


Hej Lördag! Igår kväll firade vi Emeline, Amanda och Emma. De hade kommit på ett riktigt roligt & annorlunda tema, samt massa roliga uppgifter o lekar. Och för att inte tala om maten.. så himla himla god!! Vi dansade ända in mot midnatt. Tusen tack flickor för festen & hoppas hoppas ni blev nöjda med era presenter!❤ Tyvärr har jag inga bilder från kvällen.

Idag vaknade jag upp efter 10 timmars sömn. Hur härligt? Mamsen hade bakat semlor som jag slukade i mig till frukost & nu sitter jag här. Längtar tills ikväll då det återigen vankas fest. Börjar kvällen hos Amanda tillsammans med 3 stycken andra cheyer, för att efter några timmar åka vidare till Solf, där vi kommer dansa av oss natten lång. Kommer sedan åka hem till Lotta & sova. Låter som en till bra kväll/natt det här. Puss på er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar