lördag 17 januari 2015

Ledig Helg


Den här helgen skulle vi ha åkt på turnering till Piispala med laget. Igår ett par timmar före avfärd fick vi veta att det blivit inställt p.g.a för lite spelare. Några hade blivit sjuka under natten och andra hade redan tidigare meddelat att de inte kunde komma. Så nu har jag en hel helg utan något inplanerat program framför mig. Egentligen är det precis vad jag behöver!


Igår efter skolan mötte jag upp Wilma & mamma på Kaffehuset August. Vi åt en jätte god middag, innan vi åkte vidare hemåt. På kvällen fick jag besök av Toffe. Vi fortsatte se på Criminal Minds ända tills vi somnade.❤️

Idag har jag haft gymträning med fotislaget precis som varje lördag. Först kör vi 45 min spinning och sedan 40 min styrka. Idag var ett riktigt bra pass med fokus på benen. Ikväll skall jag bara ta det lugnt eftersom jag har varit dödstrött hela veckan. PUSS❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar