torsdag 16 juli 2015

Boyfriend tag




1. Var kysstes ni för första gången och hur var det?
Toffes svar: På solf, javet int.. de va nice
Min kommentar: Jepp, så va de

2. Hon sitter framför tv:n. Vad tittar hon på?
Toffes svar: Pretty little liars, Vampire diares, Desperat housewives, Masterchef eller nån annan dålig serie av någo slag...
Min kommentar: Dåliga?? Desperat housewives har jag sett ut, annars stämmer det

3. Nämn en maträtt hon inte gillar
Toffes svar: Hede makaronilåda me ost som Mona lagar
Min kommentar: Helt rätt, fy...

4. Ni ska gå ut och äta och dricka. Vad beställer hon?
Toffes svar: Nån biff, franskisar och jaffa typ
Min kommentar: Ja, det är det vanliga för mig

5. Vilken skostorlek har hon?
Toffes svar: 36-37
Min kommentar: Väldigt nära, 37-38

6. Om hon hade samlat på nånting, vad hade det varit?
Toffes svar: Säkert nå doftljus...
Min kommentar: Haha, inte det första jag själv skulle komma på, men det låter som mig faktiskt ;)

7. Vad skulle hon kunna äta varje dag?
Toffes svar: Tortilla!!
Min kommentar: Så sant så

8. Hurudan musik lyssnar hon helst på?
Toffes svar: Dåliga kärlekslåtar...
Min kommentar: Dåliga?? Kärlekslåtar är ju så fina!

9. Vilken är hennes sämsta egenskap?
Toffes svar: Vill du svara på den själv? Nähä.. jag gör de jag då. Humörsvängningar!
Min kommentar: Håller med

10. Vem är hennes bästa vän/vänner?
Toffes svar: Lotta och Matilda.
Min kommentar: Ja, de är absolut två av mina bästa vänner

11. Nämn något du brukar göra som hon inte tycker om
Toffes svar: Prutta
Min kommentar: Ja-a, Usch va de brukar lukta...

12. Tränar hon? Vilken sport i så fall?
Toffes svar: Kan man kalla de en sport?.. men fotis...
Min kommentar: Han driver alltid om fotboll ja... Men visst är det en riktig sport!

13. Vad kan hon hålla på med i flera timmar?
Toffes svar: (suck) Plockstäda och sola...
Min kommentar: Säger inte emot

14. Har hon någon unik talang?
Toffes svar: Nej. Eller kanske att massera
Min kommentar: Nej? Där räddade han sitt svar just och just

15. Vad är/var hennes favoritämne i skolan?
Toffes svar: Jumppa
Min kommentar: Jepp, de e de

16. Vad var ditt första intryck av henne?
Toffes svar: Snäll och kiva
Min kommentar: Va de int nå mer?

17. Vad är det bästa med henne?
Toffes svar: Hon e snäll, rolig, trevlig och liten
Min kommentar: Liten? öö nej.

18. Vilken är hennes favoritfärg?
Toffes svar: Vit visst e de? eller blå?
Min kommentar: Jag sku ha sagt beige, men vitt och blått stämmer också

19. Hur går hon klädd hemma?
Toffes svar: Shorts och topp
Min kommentar: De stämmer bra

20. Beskriv henne med tre ord. 
Toffes svar: Lilla lilla ajnor. (han kallar mig ajnor) eller om ja måst va seriös så säger jag snäll, rolig och känslosam
Min kommentar: Där lyckades du allt reda ut situationen!

21. Berätta något om henne de flesta inte vet
Toffes svar: Hmm.. Hon brukar spark ner mej från sängen då hon sover. Hon gör nog de medvetet...
Min kommentar: Hahaha ja, det har inträffat några gånger.. Men medvetet? Så dum är jag dock int :D

22. Vem sa "jag älskar dig" först?
Toffes svar: Jag
Min kommentar: Det stämmer

23. Vad brukar ni oftast gräla om?
Toffes svar: Småsaker
Min kommentar: Jepp, och det är ju skönt så länge det hålls så

24. Vem är hennes kändiscrush?
Toffes svar: Zac Efron, Channing Tatum, Justin Bieber, Leonardo diCaprio och Robin Salo
Min kommentar: Oj de va en lång lista.. Men JUSTIN BIEBER har jag nog aldrig tyckt om?! Eller Robin Salo :'D

25. Berätta om något pinsamt hon gjort
Toffes svar: Stirrat på servitrisen tills servitrisen fråga om hon har någo konstigt på sig.. Ja sku bara ha vila springa ut och låta dej betala hela notan!!
Min kommentar: Hahaha, just de ja. De va faktiskt ganska pinsamt 

26. Hurudana filmer gillar hon?
Toffes svar: Romantiska gråtfilmer och Deckare
Min kommentar: Romantiska komedier skulle jag ännu tillägga, men deckare tycker jag mycket om, och gråtfilmer då man är på det humöret

27. Vad är hon bra på?
Toffes svar: På att massera
Min kommentar: Ja-a, han tycks tycka det :)

28. Nämn några saker som gör henne glad.
Toffes kommentar: När man städar, öö om man...javet int, ger henne choklad och om man gör nånting för henne
Min kommentar: Ja, det stämmer väl delvis. Egentligen behövs det väl int så mycket för att jag skall bli glad :)

29. Vad är hon besatt av?
Toffes svar: Att det ska va städat och café besök
Min kommentar: Städat = rätt, café besök = fel

30. Hurudan är hon som flickvän?
Toffes svar: Som en flickvän ska va
Min kommentar: Väldigt fint svar❤️


Så, snodde denna lista av fina Daniela. Alla ni som har lust att göra det här så har fritt fram. Lämna gärna en kommentar om vad ni tycker om såna här "frågeinlägg". Lite roligt med omväxling från de vanliga inläggen kanske? :)


1 kommentar: