söndag 12 juli 2015

Kalas på Nabben

Idag efter att ha vaknat till ljudet av Joel & Benjamin i rummet bredvid, steg jag upp. Strax efter det tog jag mopon till kämppän, som jag lovat att städa då ingen från Toffes familj hade möjlighet. Jag tog också emot de nya gästerna som kom ända från Australien. När det var ordnat körde jag tillbaka hem för att byta kläder och åka iväg till Nabben med resten av familjen. Vi firade mommo en dag i förskott, eftersom hon fyller år imorgon. Maten var super god och alla var nöjda! 

I skrivande stund är Norge kusinerna iväg till Wasalandia, så vi lever i lugnet före stormen här hemma kan man säga, haha! Det är så roligt då de är på besök, men emellanåt är det skönt med en liten paus då det lätt blir så intensivt med de små. Snart borde de dock vara tillbaka, så då lär det bli massa bus och lek återigen! Kram, ha det bra❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar