tisdag 21 juli 2015

Två guldkorn

Hej fina! Idag mötte jag upp bästa Rebecca vid Faros för lunch. Jag tog en Faros Burger Black Angus, medan Rebecca beställde en Sallad med Kyckling, Bacon och Parmesanost. Mmm vad det smakade bra! Efter att ha suttit och diskuterat livet i x antal timmar, körde vi sedan hemåt. Det jag tycker så himla mycket om med Rebecca är att hon är så ärlig. Det uppskattar jag verkligen. Man får igång så fina samtal på det sättet med henne❤️



Mot kvällen kom finaste Matilda till mig, och som planerat åkte vi en sväng till Louhos. Där satt vi länge, länge och pratade om kärlek tills myggorna kom och mörkret föll. Vi pratade bl.a. om hur kärlek kan vara det allra värsta och jobbigaste i världen, samtidigt som det kan vara det allra underbaraste och finaste som finns!❤️


Idag har varit en riktigt bra dag. Jag har fått så otroligt mycket ut av den, tack vare 2 av mina närmaste och allra äldsta vänner. Tack för att ni finns i mitt liv!


2 kommentarer:

  1. Underbara du!! Kan int vara mer tacksam över att vi ännu har så bra kontakt. Samma ord åt dig vännen <3

    SvaraRadera