fredag 20 november 2015

Christmas Wishes



1. En ny badrock. Gärna en vit som inte är så mycket längre än till knäna. Gosig och mjuk skall den självklart också vara! Badrocken i collaget är härifrån.

2. En ny kamera. Vi har en Canon EOS 1100D som vi delar på i familjen. Det jag skulle vilja ha är en mindre kamera. En som är lätt att ha med i väskan och inte tar en massa rum. Såklart vill jag ändå att den tar bra bilder, med bra kvalitet osv. Det här är en kamera jag kunde tänka mig.

3. Att få vara lite brun under vinterhalvåret är väl aldrig fel? Den vita flaskan utav St.Tropez brun utan sol serie skulle jag inte tacka nej till. Finns bl.a. att köpa på Kicks.

4. Springtihgts behöver man alltid, och just ett par gråa har jag länge velat ha. Vet att H&M har haft ett par snygga.

5. Dessa 2XU kompressions tights står högt upp på min önskelista. Har hört att de är grymt sköna. Finns att köpa här.

6 & 12. Ljusslingor är något jag diggar. Tycker de är så mysiga under mörka kvällar. Tror de finns lite överallt, t.ex. på Anttila.

7. En ny träningsväska av en lite mindre variant. Har redan ett ganska stor, så det skulle vara bra med en midre de gånger man inte har med sig massor av saker.

8. Alltså de här Nike skorna... Har såå länge velat ha exakt den här modellen, utan att hitta dem i någon butik eller nätbutik. Nike Free 5.0 TR Fit 5 är nog svåra att få tag på! De perfekta bekväma vardagsskorna för höst och vår.

9. En ny mössa. Antingen den i collaget eller en grå Henri Lloyd. Båda finns på Aukia.

10. En kort fluff jacka. Perfekt att ha som "finjacka" i vinter utanpå klänningar och dylikt.

11. Nya lakan. Gärna i brunt elle beiget. De i collaget är fån H&M home.

13. Jag önskar mig också nya prydnadskuddar att ha på sängen. Dessa fluffiga är ju bara för söta!

14. Sist men inte minst har vi doftljus. De går alltid hem hos mig, no matter what!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar