måndag 10 februari 2014

Det bästa Solf o en vinst


Och där fixade jag håret ;)

Helgens Solf var helt klart det bästa jag varit på! Jag hade så himla roligt med allesammans men speciellt med min käre vän Lotta!

Nu har en ny vecka börjat & jag är på toppen humör. Skoldagen var precis som alla andra, förutom ett samtal från LadyLine. När jag & Matilda åkte dit för 2 helger sedan på öppethus, deltog vi i en liten tävling där de lottade ut ett en veckas presentkort dit. Och tro det eller ej, men jag som aldrig brukar vinna något vann det den här gången! Den här veckan tänker jag alltså tillbringa mycket tid på gymmet, då man för en gångs skull slipper in gratis! :)

Kvällen har jag spenderat till största delen med näsan i hälsokunskapsboken, eftersom jag imoron har prov. Hoppas på ett bra vitsord. Förutom det har jag också möblerat om i rummet. Jag kände att det var dags för en förändring. Hoppas eran vecka börjat bra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar