söndag 28 december 2014

Lista över 2014

Gjorde du något i år som du aldrig gjort tidigare?:
Åkte på en slalomresa med endast vänner, började gymnasiet, blev konfirmerad m.m. 

Höll du dina nyårslöften?:
"Höll och höll," det var väl att minska på godisätandet, men det  gick väl inte riktigt som planerat ;)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?:
Nej, som tur är!

Dog någon som stod dig nära?:
Nej, tack och lov!





Vilka länder besökte du?:
Sverige 2 gånger.

Är det något du saknat år 2014 som du vill ha år 2015?:
Vet inte riktigt, men tror knappast det. I så fall skulle det vara  en fotis turnering under sommaren! 

Vilket/vilka datum från 2014 kommer du alltid minnas:
1.5 - Jag och Toffe blev tillsammans, 31.5 - Skolavslutningen , 13.6 - Konfirmationen, 24.6.

Största misstaget?:
Att ta på mig alldeles för många "uppdrag" på en och samma gång...



Har du varit sjuk eller skadat dig?:
Jag har haft mykoplasma, varit förkyld vääldigt många gånger, och haft feber 1 gång, men ingen skada nej.

Bästa köpet/köpen?:
Helt klart mina mini låga uggs, min blåa peakperformance jacka och 2 stycken fest klänningar.

Vad spenderade du mest pengar på?:
Fika och mat överlag, hehe.

Gjorde någonting dig riktigt glad?:
Absolut ja, sommaren var den allra bästa hittills, fotbolls säsongen har gått grymt bra för mig med mycket speltid, och sedan klarade jag saker som jag inte trodde jag skulle klara av!

Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2014?:
Rannalle, Beating heart, Turn up the speakers, Wiggle och Chandelier.

Var du gladare eller ledsnare jämfört med tidigare år?:
Oj vad svårt! Jag vet faktiskt inte... Jag har haft perioder då jag har varit himla glad, och perioder då jag varit ledsnare. Men jag tror faktiskt jag säger gladare för glad har jag verkligen varit!

Vad önskar du att du gjort mer?:
Spenderat tid med sådana som jag faktiskt vet att tillför något i mitt liv!

Vad önskar du att du gjort mindre?:
Stressat över ingenting typ.

Blev du kär i år?:
Ja❤️



Favorit serie?:
Gossip girl, Pretty little liars, Desperate housewives och Paradise Hotel.

Bästa boken du läste i år?:
Har verkligen varit usel på att läsa böcker i år. Två böcker har jag tagit mig igenom, och båda två var sådana som man skulle läsa i skolan. Men av de två så var det en bok som hette Jenny som jag tyckte var bäst.

Största musikaliska upptäckten?:
Oj vad svårt! Jag kan faktiskt inte välja eftersom det finns så många.

Vad gjorde du på din födelsedag?:
Vaknade upp bredvid Toffe dagen efter villa avslutningen och åkte på morgonen till Jyväskylä för att spela match. Inte det bästa sättet att fira en födelsedag på, men jag kan tillägga att vi vann matchen ;)

Hur skulle du beskriva din stil i år?:
Hmm, ganska enkelt skulle jag väl säga.



Vad fick dig att må bra?:
Min familj, min pojkvän och mina vänner❤️

Vem saknade du?:
De kompisar som jag inte ser lika ofta nu när vi går i olika skolor, och så saknade jag mina kusiner i Norge som jag inte sett på en evighet...

De bästa nya människorna du träffade?:
Toffe!

Planer för 2015?:
Njuta av livet och stressa mindre, träna och utvecklas inom fotbollen, resa mer än vad jag gjort i år och sist men inte minst skall jag tänka positivare!


Genom att klicka Här kan ni se min lista över förra året!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar