söndag 9 augusti 2015

WEEKEND FESTIVAL 2015

Alltså vad skall jag säga? Det finns absolut ingenting jag kan säga som skulle beskriva hur fruktansvärt bra Weekend Festival var. Ingenting. Jag njöt som fisken i vattnet och hade the time of my life. Under dessa två dagar levde man verkligen livet! Det överträffade mina förväntningar 100 gånger om. Showtek och framför allt Avicii var de 2 som hade allra bäst show enligt mig. Hohho! Trots att det var så himla roligt, så var det också jätte tungt då man stod fleera timmar i streck och fötterna blev fort trötta. Dessutom dog vi av törst då vi inte hittade vatten på området som vi kunde fylla våra flaskor med. I slutändan vägde dock allt det roliga och lyckade så mycket mer än det jobbiga.

See You Next Year Again, Weekend Festival!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar