söndag 22 november 2015

GALAN 2015 - fotobomb

Oj oj oj vilken kväll det blev igår! Alltså WOW. Det var helt magiskt. Nu skall jag dela med mig av kvällen!


Vi började kvällen hemma hos Anna, där Becca fixade mitt hår. Hon har verkligen talang den flickan, för jag har aldrig någonsin känt mig så fin i håret som jag gjorde igår! Tusen tack Becca❤️

foto: anna betlehem

Här är jag tillsammans med Anna då vi var ready to go! Visst är hon fin!?

Som jag nämnde är mitt hår gjort av duktiga Becca, och min klänning är lånad av henne. Vilken snäll vän man har!




När vi skulle åka iväg föll snön som aldrig förr. Äntligen är den här!
foto: anna betlehem

När vi kom fram till Stadshuset mötte vi upp Iisa och Ella. Före allting började var det mingel som gällde. Man träffade ett och annat bekant ansikte, men även många nya! :)

Klockan 19 inleddes Galan med ingen mindre än Fredrik Furu!

Maria Frände och Ida-Marie Jungell var de två som tagit initiativ till att anordna Galan 2015! Stort tack. 

Kvällens programledare: Hannah och Anne.


Priserna började delas ut...

Årets kreativa blogg - Lindas Lantliga


Årets inspiratör - Amanda Audas-Kass

Ella Sanoo uppträdde. Hon har en sån fin och originell röst!

Ett dansnummer ägde rum ;)

Årets mediepersonlighet - Linn Jung

Årets artist - KAJ!!!

Årets mode-/skönhetsblogg - Widners

Sist men inte minst var det dags att avslöja vem som blivit framröstad som Årets Blogg. Det här priset tog Carola Ekman hem!
 Stort grattis till ALLA vinnare! Ni kan klicka in er här för att se alla kategoriers vinnare.

Här tackas programledarna av arrangörerna.

Slutligen fick man med sig en Goodiebag med jätte fint innehåll. Vad som finns i den får ni se en annan dag.

En underbar Gala som jag är otroligt glad över att ordnades!! Jätte bra uppstyrt med bra program och roliga inslag. Tusen tack för allt❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar