måndag 18 januari 2016

Sprint, spinning på en helt ny nivå


Denna måndag har bestått av en kort skoldag. Jag hade presentation i finska och en timme hissa. När jag slutade sprang jag till frissan för klippning av mina slitna toppar. Skönt att få det gjort eftersom det var ett tag sedan sist! Ikväll har jag förutom att gjort läxor, varit till gymmet.

Jag testade SPRINT30 för första gången och huhhu vad tungt det var. Sprint30 är för er som inte vet en form av Spinning, och beskrivs som högintensiv intervall träning på spinningcykel! Efteråt var man helt slut, jag var utan att skämta till och med spyfärdig... Men sedan kändes det bra. Man visste att man tagit ut sig maximalt!

Tack förrästen för era kommentarer angående bilderna i bloggen. Det var till stor hjälp!

Sov gott världens bästa du ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar