tisdag 5 mars 2013

Blogaward 2

Fick en till blogaward av bästa Filippasom återigen går ut på att skicka den vidare till fem andra bloggare. Regler: Berätta på din blogg vilka du utnämner och länka till deras bloggar. Skriv också på deras bloggar att de fått awarden av dig så att de inte missar den. Svara på frågorna som du fått av den som gett dig awarden. Hitta på fem nya frågor till de du nominerar. Tack Frillon, här får du svaren:


Det hemskaste du varit med om: 
Ojj, det hemskaste jag varit med om var nog då jag tänkte mista min moffa, som jag skrev om i den förra awarden. Klicka här för att se den.


Någon som alltid får dig på gott humör:
Det är nog Emeline, Rebecca, Matilda, Hanna & Moa, men alla mina vänner gör mig alltid på så otroligt gott humör just with being in it!



Det du älskar att göra:
Jag älskar att göra andra glada & verkligen hjälpa dom som har det svårt! När jag vet att det jag gör hjälper andra blir jag lycklig! Och jag älskar känslan, ni vet.. av att vara lycklig!


Bästa filmen du sätt:

Taken


Arn


Titanic


Något du inte lätt glömmer bort:
När jag medverkade i det finlandssvenska barnprogrammet Oppåner å Hitådit som programledare vid 8 årsåldern.



Alla obeskrivligt finfina stunder jag spenderat med min bästabästa vän



Och alla underbart fina stunder av mitt liv som jag fått spendera med dom finaste människorna i hela världen




Jag nominerar: Sandra, Janina, Emilia, Tilda och Iisa.

Frågor:

-Om du bara skulle ha en dag kvar att leva, vad skulle du vilja besöka, göra osv.osv?
-Något som få vet om dig?
-Ett barndomsminne?
-Din bästa egenskap enligt dig?
-Vad får dig att verkligen må bra & njuta av livet?

Lycka till!


2 kommentarer:

  1. Tack Ronja! Vilka bra (och svåra :) ) frågor. De där får man verkligen fundera på!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, vad roligt att du uppskattade det!:) Jep bara att börja fundera!

      Radera