tisdag 26 mars 2013

Kvällsprat

Hejs! Kikar in så här på kvällskvisten & hoppas att ni haft en riktigt prima fin tisdag! Vädret är ju åtminstone inget att klaga på! Tycker att det nu den senaste tiden blivit väldigt lika inlägg. Ni vet, man vaknar åker till skolan, kommer hem o åker iväg på träning eller till en kompis typ. Det är ju förstås det mitt liv består av i stort sätt just nu, så.. Men ni får hemskt gärna önska något ni vill att jag ska skriva om. Funderar också på att ha en fråge/bildstund. Hur låter det? I alla fall så fick vi besök av kusinskaran från Norge under eftermiddagen o dom stannar här ända till söndagen. Precis vad jag behöver just nu. Något som piggar upp mig, o får mig att le direkt från moron. De små är ju så underbara! Nej, nu ska jag krypa ner under täcket o stänga ögonlocken efter en lite sämre kvällsträning. Gonatt❤



1 kommentar:

  1. sv: åh tusen tack, vad glad jag blir! :)
    hoppas du haft en bra dag :)
    kram!

    SvaraRadera