söndag 21 april 2013

Terrasspremiär -


Säsongens första match är spelad o vi tog hem vinsten 2-0, bra jobbat vifk! Måste dock påpeka att jag fick årets första gula kort, hehe... På eftermiddagen inledde vi terrassäsongen med the family. Riktigt skönt! Nu har jag just sprungit & på utomhus med Maisa o känner hur otroligt trött jag är! Huvudvärken bryter nog snart ut.

Det är så otroligt skönt då vi inte har skola nästa vecka eftersom vi är på prao hela veckan lång! Jag kommer att tillbringa min praotid vid min lågstadieskola. Kommer bli riktigt mysigt! Det som blir extra lyxigt är att det ju bara ligger några 100 meter hemifrån, så jag kan ju starta bara några minuter innan jag ska vara på plats, hihi! Nej men sen blir det ju också hur skönt som helst att slippa alla läxor o prov osv.osv..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar