söndag 19 maj 2013

Alldles slut efter en mycket rolig helg -

 
Hejhej! Gårdagskvällen var riktigt rolig. Emellanåt (mest mot slutet) kändes det som om jag inte skulle ha varit där, jag var typ i ett läge mellan dröm o verklighet..lite svårt att förklara dock. En sak som skulle ha kunnat påverka det var ju strobolighten de hade på dansgolvet! Haha, ja, ni fattar säkert inte så mycket, menmen. Var inte hemma förrän klockan närmade sig 2 på natten. Jag fick inte så hemskt mycket sömn, eftersom jag var tvungen att stiga upp halv 11 idag för att åka iväg på helgens andra match! Fuuu vad trött jag är. Det gjorde ju inte saken bättre att det spelades på konstgräs i gassande sol & +22 grader! Tänkte dö på plan, haha!
 
Nu ska jag bara ta det lugnt resten av denna söndag & gå i tid i säng, så jag är piggare imoron!
Och just ja, imoron gör jag premiär för att vara en bland väneleverna, då ett gäng sjätteklassister kommer på besök till deras blivande högstadium. Spännande.
 
Kram ❤
 
Ps. ska svara på frågestunden så fort jag hinner, har inte haft någon tid, så det har blivit väldigt utdrager, förlåt!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar