fredag 10 maj 2013

Glada besked & Ny serie -

 
Hej på er mina vänner! Dagen började på bästa sätt. Jag fick nämligen veta att jag blivit utvald till vänelev åt 7:orna som börjar på hösten. Det är ungefär 20 utvalda av över 100 elever, så jag blev nog riktigt riktigt glad! :) Fick också ut matte provet, som visade bättre än vad jag förväntade mig, så det var ju inte heller så dåligt! Hade hykla de två sista timmarna, där vi fixade ihop en riktigt god måltid o efter det mätt i magen begav jag mig iväg in till stan, med sällskap av Manda, Jennie, Matskon, Frillon & Moa! Vi var på jakt efter 2 födelsedagspresenter tills imoron då vi på kvällen firar 2 finfina flickor! Efter det plockade mamsi upp mig från stan o vi åkte o besökte världens allra bästa o käraste moffa!
 
Nu har jag laddat upp med godis o ska kolla andra avsnittet av GossipGirl, då jag sett alla säsonger av mitt kära PrettyLittleLiars! Men som tur kommer det ut en ny säsong 11 Juni. Längtaar...
 
Ha En Prima Fin Fredag
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar