torsdag 2 maj 2013

Migränanfall -


Hejs! När jag satt på min första lektion, märkte jag hur det började flimra till framför ögonen. Det var liksom en massa vita prickar som hoppade fram. När jag sen var på väg till min andra lektion, fick jag en grym huvudvärk, jag har aldrig upplevt en så hård huvudvärk tidigare i mitt liv! Efter 2 huvudvärkstabletter blev det inte bättre, så jag fick cykla hem! Jag hann bara stiga innanför dörren o så var jag nära att kasta upp. Så illa mådde jag! Det betyder alltså att jag fått migrän! Hoppashoppas av hela mitt hjärta att det här är enda gången jag måste ha det. Det är så hemskt!

Men nu, efter 1 timmes sömn mår jag lite bättre. Huvudvärken är mildare & illamåendet på väg bort! Har till o med fått i mig 3 plättar! Men måste se lite med kvällens fotisträning, ifall det är så smart att åka. Nåja, det återstår att se!


Glöm inte bort att ställa frågor till min frågestund HÄR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar