söndag 9 juni 2013

Gamla Minnen o Match

Hej på er! Ringde Wilma när jag vaknade & undrade ifall hon ville hitta på något idag. Visst ville hon det, o efter en timme åkte vi på varsin longbord runt om i G:by, medan vi pratade om livet! Älskar "gamla" vänner som man redan har skapat så många minnen med o det är himla kul att ta upp gamla minnen, haha! Wilma är precis en sån vän ❤ Självklart ser jag massa framemot att skapa oförglömliga minnen med mina "nyare" vänner också! Efter några timmar bytte vi om till spelkläder, hoppade på cyklarna & träffade Matilda för att fortsätta mot fotbollsplanen där vi mötte Reipas i en match. Slutresultatet blev 1-1! Genomsvettiga fortsatte jag o Matilda till Vikinga stranden efter matchen, för ett svalkande dopp. Bra så! Nu ska jag äta några plättar o sen se några avsnitt GossipGirl! 

HaDetBra 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar